26-11-2015

Gedicht

Ik staar naar boven en zie de vogels in de lucht
en sla wederom een diepe zucht

Ik moest afscheid van je nemen en jou loslaten
mensen zonder pijn en verdriet, ik kan ze soms wel haten

Pijn in mijn lichaam door al het verdriet
omdat jij en anderen mij verliet

Ik wil er het beste van maken en niet langer treuren
vraag me wel eens af wanneer dat gaat gebeuren

Het spookt door mijn hoofd maar daar zit de oplossing
Ophouden met piekeren, ontspannen, mindfullness
Nog steeds niet altijd mijn ding

Voor jou doe ik mijn best en kijk nogmaals naar boven
en hoop dat mijn gevoelens van het verdriet op een dag wat uit gaat doven

Ook nu ben je hier en zorg jij dat mijn pc kuren heeft
en voel steeds meer dat jij om mij heen leeft

Elke dag een klein stapje verder, voor mijzelf en mijn vriendin
Dan heeft mijn leven straks nog veel meer zin

Ik mis je elke dag, doei voor nu en hoi voor later
Na veel wijntjes ben jij soms mijn kater

Heel veel liefs en een dikke kus
Voor mij was jij toch een soort van grote zus

X Leentje  

































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten