10-11-2015

Pimp je Hart met ohneewatnu@gmail.com

Welkom op Pimpje Hart!

Pimpje Hart is een blog voor en door vrouwen & mannen vanaf 25 jaar. Vrouwen of mannen die: starten met werken of al een carrière hebben, met een partner, single zijn, met of zonder kinderen. Een blog over alles wat jij interessant vindt. Dit kan mode zijn, liefde, vriendschap, films, boeken, dilemma's, problemen, gezondheid, politiek enz.

Het gaat erom wat jij deelt, wil je jouw geluksmomenten delen of twijfel je over iets? Kan je niet stoppen met piekeren, moeilijk loslaten, kan je niet kiezen, is iets moeilijk, mooi, geweldig of gewoon heel erg stom. Deel het.

Je kan jouw verhaal sturen naar ohneewatnu@gmail.com 
Ik zal jouw verhaal op de blog publiceren (samenvattend en anoniem dus zonder emailadres) zodat we hier verder over kunnen bloggen.

In de tussentijd blog ik vrolijk verder. Een item wat nu al speelt is natuurlijk Sinterklaas. Zoonlief zat gisteren al vol spanning om 18.00 klaar op de bank. Het sinterklaasjournaal is begonnen en daarmee ook de voorbereidingen voor de ouders. De een zal wat sneller zijn dan de ander. Ikzelf ben nogal een georganiseerd type. De cadeaus voor ons zoontje zijn al binnen. Maar ook het cadeau voor mijn surprise persoon is al gefixt. Het gedicht is in de maak en nu nog in het net.
En om gelijk het huis op te ruimen had ik een dobbelregel bedacht (we gaan nl dobbelen). Elk stel neemt 10 spulletjes mee vanuit huis, spullen waar je zelf niks mee doet of die je cadeau hebt gekregen maar gewoon niet mooi vindt. Hopelijk niet gekregen van de mensen waar je Sinterklaas mee viert, kan ook zo'n vervelend moment creëren.

Sinterklaas betekent voor mij ook de start van de familiemaand. Sinterklaas, verjaardag van manlief, de kerstdagen en oud en nieuw.....zo zie je je (schoon)familie 5 keer per jaar en zo zie je ze 4 keer in 3 weken. Heerlijk hoor familie, maar na die maand heb ik het wel weer even gehad.

Ik oftewel mezelf in het kort:
Georganiseerd
Moeite met loslaten
Controle-freak ???!
Een denker en dromer
Genieter
Spontaan
Enthousiast
Kletskop
en zeker ook wel Lief

It's me in a nutshell

x Leentje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten